Waarom partner worden?

Scheiden in Company biedt uw financieel advieskantoor een uitbreiding van het dienstenpakket op het gebied van scheidingen zonder dat u daarvoor iemand anders in dienst hoeft te nemen.

Cliënten hoeven niet meer elders advies in te winnen: voor elk aspect rondom de scheiding is er immers een adviseur bij u in ‘huis’. Op deze manier kunnen wij alle aspecten rondom de scheiding samen regelen, in Company!

Wat u mag verwachten van Scheiden in Company

  • Een label voor financieel advieskantoren
  • Alle expertise in ‘huis’ voor elk aspect rondom een scheiding
  • Het behoud van uw bestaande relaties; uw relatie hoeft niet elders advies in te winnen
  • Samen de bekendheid en vindbaarheid vergroten
  • De maandelijkse inleg gaat pas na een jaar in en wordt volledig benut voor marketingactiviteiten
  • Kennisdeling

Geïnteresseerd?

Indien jullie denken dat de samenwerking iets is voor jullie financieel advieskantoor dan verwachten we van de aangesloten kantoren dat ze toegankelijk, professioneel, ervaren en daadkrachtig zijn. Dit om de klanten die we samen ondersteunen in een moeilijke periode in hun leven kwaliteit en deskundigheid te kunnen garanderen.

Bij het selecteren van de kantoren wordt er rekening gehouden dat er ruimte moet zijn in jouw gebied en dat er een klik moet zijn met de ScheidingsWijze[n] werkzaam in jullie regio.

Als je wilt aansluiten of meer wilt weten, dan kun je contact opnemen met opnemen met Reggy Muller 06 – 23 1098 16 en/of Bert-Jan Vincent 06 – 39 4367 19 of een mail zenden naar mail@scheidenincompany.nl.

Als we samen voldoende perspectief zien om met elkaar de samenwerking aan te gaan dan ontvang je ons certificaat en krijg je een plek op de website van Scheiden in Company.

indien de samenwerking naar meer smaakt dan verwachten na het eerste jaar een maandelijkse bijdrage van € 50,-, die volledig benut zal worden voor marketingactiviteiten. Om er samen zorg voor te dragen dat bekend wordt dat jullie kantoor ook een scheiding van A tot Z kan regelen.